سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

روند ابتلا به کرونا در ایلام با اعمال محدودیت‌ها کاهش یافت

کریمیان گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌ها و شدت اجرای آن‌ها در روز‌های اخیر، شاهد روند کاهشی ابتلا به کرونا در استان ایلام هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با تصویب مصوبات ستاد کرونا در استان، نظارت‌ها شدت بیشتری یافته است و اصناف و مردم نیز در رعایت نکات بهداشتی همراهی خوبی دارند و در چند روز گذشته شاهد کاهش تردد در بازار و اماکن شلوغ هستیم.

او اظهار کرد: در صورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، کاهش تردد‌های غیرضروری، خودداری از برگزاری مراسم عروسی و عزا به طور قطع تعداد مبتلایان کرونا روند کاهشی خواهد داشت، اما نتایج اصلی رعایت محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها پس از ۲ هفته مشخص می‌شود.

کریمیان با بیان اینکه شهرستان‌های ایلام و چرداول همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند، افزود: شهرستان‌های هلیلان و ملکشاهی زرد و مابقی شهرستان‌های ایلام نارنجی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد: روز گذشته ۱۴۴ ابتلای جدید کرونا در استان ثبت شد و تعداد مبتلایان به ۲۱ هزار و ۸۴۸ نفر رسید.

کریمیان اظهار کرد: مجموع بهبودیافته‌های کرونا در استان نیز تاکنون ۱۹ هزار و ۶۶۴ نفر است.

او یادآور شد: همچنین روز گذشته ۵۱ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند و تعداد بستری‌ها به ۳۰۹ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: همچنین چهار فوتی روز گذشته در استان ثبت شد و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه به ۵۵۷ نفر رسیده است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.