سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت تولید تجهیزات پزشکی و بیمارستانی درقم افتتاح شد

یک شرکت تولید تجهیزات پزشکی و بیمارستانی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال امروز در قم به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از استانداری قم،یک شرکت تولید تجهیزات پزشکی و بیمارستانی روز سه‌شنبه با حضور استاندار قم در استان به بهره برداری رسید.

 این شرکت تولیدی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۰۰ نفر به منظور برطرف کردن نیاز‌های پزشکی و بیمارستانی استان افتتاح شد.

استاندار قم در اجرای برنامه سه‌شنبه اقتصادی استان، با حضور درشهرک صنعتی شکوهیه قم، از واحد‌های ایران مرینوس تولیدکننده پارچه و منسوجات و آذین اوپال تولید کننده ظروف شیشه‌ای بازدید کرد.


بهرام سرمست سپس با بهره برداری از شرکت سلامت گستران پردیس پارت، تولیدکننده محصولات پزشکی و بیمارستانی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال؛ فاز توسعه این شرکت سلامت محور را نیز کلنگ زنی کرد.

او در این مراسم طی سخنانی هدف از بازدید‌های میدانی به صورت یک هفته درمیان را آشنایی با مشکلات تولیدکنندگان دانست و گفت:در تلاش هستیم تا ضمن رفع موانع تولید، توسعه‌ی واحد‌های صنعتی موفق را میسر کنیم.

سرمست همچنین با اشاره به افتتاح یک طرح سلامت محور، تلاش دولت برای تولید محصولات پزشکی و بیمارستانی در کشور را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: در شرایط کرونایی بهره برداری از این واحد تولیدی، کمک شایانی به کادر درمان وتجهیزات و ملزومات برای بیماران تنفسی و کرونایی خواهد کرد.

استاندار قم مشارکت بانک‌ها در تامین نقدینگی شرکت‌های صنعتی را نیز مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: بسیاری از مشکلات واحد‌های صنعتی از جمله سرمایه در گردش آن‌ها در بازدید‌های میدانی بررسی و دستورات لازم صادر می‌شود.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.