سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأیید رسمی پیروزی بایدن در پنسیلوانیا

فرماندار پنسیلوانیا رسما تأیید کرد جو بایدن در این ایالت توانسته است به پیروزی برسد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، مقامات پنسیلوانیا امروز، سه شنبه تأیید کردند که نتایج انتخابات حاکی از پیروزی جو بایدن در این ایالت است.

«تام ولف» (Tom Wolf) فرماندار ایالت پنسیلوانیا، در توییتی از پیروزی جو بایدن در این ایالت خبر داد.

بر اساس این گزارش، تام ولف امروز، سه شنبه در توئیتی اعلام کرد وزارتخانه ایالتی پنسیلوانیا نتایج انتخابات ریاست جمهوری را در این ایالت تأیید کرده که بر اساس آن، جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا توانسته در این ایالت دونالد ترامپ را شکست دهد.

تام ولف، فرماندار ایالت پنسیلوانیا امروز در توییتی نوشت: من می‌خواهم از مقامات انتخاباتی که یک انتخابات آزاد و عادلانه را در طول دوره‌ای چالش برانگیز در تاریخ کشور برگزار کردند، تشکر کنم.

فرماندار پنسیلوانیا در ادامه نوشت: نیرو‌های انتخاباتی ما مورد حملات مداوم قرار می‌گیرند (اما) آن‌ها عملکردی قابل تحسین و افتخار آمیز داشته اند.

تأیید پیروزی بایدن در ایالت پنسیلوانیا یک روز پس از ان صورت می‌گیرد که ایالت میشیگان نیز تأیید کرد جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا و معاون باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در آن ایالت پیروز شده است.

این مسأله همچنین یک روز پس از آن صورت می‌گیرد که دولت ترامپ اجازه آزادکردن بودجه فدرال را به منظور انتقال قدرت به جو بایدن صادر کرد. با وجود صدور چنین مجوزی، اما کمپین ترامپ همچنان به تلاش‌های قانونی خود در دادگاه استیناف به منظور معکوس کردن نتیجه انتخابات در ایالت پنسیلوانیا ادامه می‌دهند که آن نیز بخشی از تلاش‌های گسترده‌تر به منظور تغییر نتیجه پیروزی بایدن در انتخابات آمریکاست.

ایالت پنسیلوانیا ۲۰ گزیننده در الکترال کالج دارد و اکنون با تأیید آرای مردمی در این ایالت، ممکن است دعوا‌های قضایی برای تغییر نتایج، برای دونالد ترامپ امری سخت‌تر شود.

گفتنی است روز گذشته نیز رسانه‌های خبری اعلام کردند همه مناطق ایالت آریزونا نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تأیید کردند. رسانه‌ها روز گذشته گزارش دادند با اتمام شمارش آرای ایالت آریزونا، جو بایدن نامزد حزب دموکرات با اختلاف حدود ده هزار رأی توانست دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را در این ایالت شکست دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۴۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
چه فرقی میکنه! رییس جمهور آمریکا را آرای الکترال مشخص میکنه.مردم آمریکا دقیقا مثل میمون سیرک هستن