سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طبسی ها پای بند به محدودیت های تردد؛

برای شهروندان طبسی تاکنون قبض جریمه ‌ای صادر نشده است

فرماندار شهرستان طبس گفت: از روز شنبه که محدودیت‌ ها در طبس اعمال شده مردم و مسافرین همکاری خوبی را در رعایت قوانین داشته اند.

فلاحی فرماندار شهرستان طبس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: بنابر محدودیت‌ ها و ممنوعیت‌ های ابلاغی جدید، ۲ ورودی و خروجی در شهرستان طبس تحت کنترل و پایش تردد قرار گرفته اند.

او افزود: محدودیت‌ ها در ورودی میدان پیامبر اعظم و میدان زغال سنگ شهرستان طبس اعمال شده است.

فلاحی ادامه داد: سایر ورودی و خروجی ‌های طبس نیز با نیو جرسی مسدود و اجازه ورود و خروج به خودرو‌ های شخصی داده نمی ‌شود.

فرماندار شهرستان طبس با اشاره به مسدود بودن میدان امام زاده عنوان کرد: در صورتی که تخلفی از طرف راننده خاطی صورت بگیرد براساس قوانین جدید ابلاغی، قبض جریمه صادر و با خاطیان برخورد قاطع خواهد شد.


بیشتر بخوانید


فلاحی بیان کرد: براساس ابلاغیه کشوری تردد‌ ها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح اعمال می ‌شود، اما بازه تردد ‌ها در شهرستان‌ ها و همچنین شهرستان طبس از ساعت ۸ شب تا ۴ صبح است.

او به قوت و پابر جا بودن محدودیت ‌های قبلی اشاره و تصریح کرد: مراکز گردشگری طبس تعطیل و ورودی آن‌ ها کاملا مسدود شده است و به طبسی ‌هایی که قصد ورود به این شهرستان را دارند اجازه تردد داده نمی ‌ شود.

فرماندار شهرستان طبس اظهار کرد: رنگبندی شهرستان همچنان قرمز است که امیدواریم با همکاری مردم، اصناف و ادارات بتوانیم زنجیره انتقال کرونا را در هم شکسته و به زودی نابودی این ویروس منحوس را جشن بگیریم.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.