سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزان بروز تجمعی بالا در ۴ شهرستان خراسان جنوبی

اوضاع کرونایی این روز‌های خراسان جنوبی خوب نیست و ۴ شهرستان، بالاترین میزان بروز تجمعی را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی گفت: شهرستان طبس همچنان در حال رکورد شکنی است و بالاترین میزان بروز تجمعی را به خود اختصاص داده است.

او در ادامه افزود: شهرستان ‌های بشرویه، سرایان، طبس و بیرجند در اوج سکوی میزان بروز تجمعی هستند و تا رسیدن به رنگ سفید فاصله زیادی دارند.

شریف زاده بیان کرد: هفته‌ های گذشته در زمینه ابتلا و میزان مرگ و میر آماری فاجعه آمیز را ثبت کردیم، با وجود اینکه در این چند روز کاهش تعداد فوتی را شاهد بودیم، اما این کاهش به معنای رسیدن به وضعیت مطلوب نیست.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی اظهار کرد: شهرستان سربیشه در رتبه نهم جدول میزان بروز تجمعی و نهبندان نیز در رتبه یازدهم این جدول قرار دارد.

او با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شبانه روز گذشته از ۲۰۴ آزمایش انجام شده در استان ۱۱۵ آزمایش مثبت قطعی اعلام شد که از این تعداد ۳۵ نفر در بیمارستان ‌ها بستری اند و ۸۰ نفر نیز نمونه گیری سرپایی شده اند.

شریف زاده عنوان کرد: هم اکنون ۳۵۶ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌ ها بستری هستند که از این تعداد ۲۲۱ نفر دارای تست مثبت کرونا هستند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی ادامه داد ۳۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت ‌های ویژه بستری هستند که حال عمومی ۱۳ نفر وخیم است.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.