سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از ۴ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۱ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد زنجان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و ۳۹۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند استان زنجان پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۶۶۵ فقره از تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به جامعه هدف این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت انجام شده است، افزود: یک هزار و ۷۲۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه نیز با هم افزایی های صورت گرفته از محل منابع بانک‌های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند پرداخت شده است.

صفری میزان تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد و اقشار نیازمند استان زنجان را از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۳۱ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به جامعه هدف این نهاد در قالب وام کارگشایی، اشتغال، مسکن، ودیعه مسکن و  آموزش کسب و کار  بوده است.

او با بیان اینکه سه هزار و ۲۰ مورد از تسهیلات پرداختی به جامعه هدف این نهاد در قالب وام کارگشایی و ضروری بوده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون  بیش از ۱۵ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان از محل منابع صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک‌های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند در قالب وام کارگشایی پرداخت شده است.

صفری با اشاره به اینکه ۲۹۳ مورد از تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به خانواده‌های تحت حمایت و اقشار نیازمند از محل منابع صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران در قالب تسهیلات اشتغالزایی بوده است، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵ میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان نیز تسهیلات اشتغال به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های تحت حمایت و اقشار نیازمند از این محل‌ها  پرداخت شده است.

او  گفت: تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات معوض و هم افزایی آن با خدمات بلاعوض زمینه اثربخشی خدمات ارائه شده در بخش‌های مختلف از این طریق ارتقاء داده شود.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.