سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوابیه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان درخصوص نبود برق در روستاهای مسجدسلیمان

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان درخصوص گزارش نبود برق در روستاهای مسجدسلیمان جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان پیروی درج مطلبی با عنوان " زندگی در تاریکی/ نور ماه تنها چراغ شب‌های سیاه روستائیان ساکن زادگاه نفت" جوابیه‌ای صادر کرد.

در این جوابیه آمده است:

به اطلاع هم استانی‌های خصوصا مردم شریف شهرستان مسجدسلیمان و روستا‌های تابعه آن می‌رساند، تامین برق و به ویژه روشنایی معابر از وظایف، اهداف و برنامه‌های مهم شرکت توزیع نیروی برق خوزستان است که دائما با تامین اعتبار و اختصاص بودجه‌های لازم با همه توان و با اولویت بندی طرح‌ها سعی در تکمیل و همچنین توسعه آن‌ها دارد.


بیشتر بخوانید


تامین و توسعه برق روستایی با توجه به جمعیت روستاها، سکونت دائم و یا موقت اهالی روستا و همچنین شرایط منطقه و صعب العبور بودن راه‌ها اولویت بندی و اجرا می‌شود که در بخشی از مطلب این گزارش با نادیده گرفتن تلاش‌ها و خدمات این شرکت به بی برقی ۵ روستا در یکی از بخش‌های شهرستان مسجدسلیمان اشاره شده که به هیچ عنوان صحت ندارد.

در ادامه این جوبیه آمده است: این اطمینان داده می‌شود که طبق برنامه ریزی‌ها و با تکمیل دیگر زیر ساخت‌ها از سوی مراجع ذیربط و تعریف پروژه‌های برق رسانی روستایی در آینده نزدیک شاهد برق دار شدن همه روستا‌های شهرستان مسجدسلیمان و سایر روستا‌های استان خواهیم بود.

اگرچه گزارش درخصوص نبود برق در برخی روستا‌های مسجدسلیمان و خالی از سکنه شدن تعداد زیادی از مناطق به دلیل نبود برق براساس مستندات و مصاحبه به مسئولان حاضر در بخش‌های مذکور و ساکنان مناطق انجام شده است، اما امیدواریم به زودی شاهد روشن شدن روستا‌ها در سراسر خوزستان و کاهش مهاجرت روستائیان به شهر‌ها و مناطق حاشیه‌ای باشیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.