سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کردستان از طریق سامانه سامد به مشکلات ۳۵ نفر رسیدگی کرد

استاندار کردستان روز سه‌شنبه با حضور در محل سامانه سامد و از طریق تماس تلفنی مستقیم با مردم استان به درخواست و مشکلات ۳۵ نفر از اهالی شهر‌ها و روستا‌های مختلف رسیدگی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، بهمن مرادنیا در مدت یک ساعت حضور در سامانه سامد، از طریق تلفن ۱۱۱ با تعدادی از مردم استان به گفتگو پرداخت و مشکلات آن‌ها را برای پیگیری یادداشت کرد تا از طریق دستگاه‌های اجرایی مرتبط، مسائل مطرح شده رسیدگی کرده و نتیجه به اطلاع آن‌ها برسد.

او سپس در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: سامانه سامد کانال ارتباطی بین مردم و مسوولان است تا مشکلات و مسائل مختلف مردم منعکس شده و از طریق دستگاه‌های مربوطه بررسی و پیگیری شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه این سامانه در شرایط کنونی فرصت مناسبی برای انعکاس مشکلات مردم بدون حضور آنان فراهم کرده است، یادآور شد: در این شرایط که کرونا کار را سخت کرده، مسوولان باید بیش از پیش با مردم در ارتباط بوده و پاسخگوی خواسته‌ها و مشکلات شان باشند.

مرادنیا به پاسخگویی به ۳۵ نفر از شهروندان در ارتباط امروز خود با مردم اشاره کرد و گفت: درخواست مردم بیشتر در بخش‌های عمرانی و اشتغال بود که مسائل و خواسته‌های مطرح شده به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود و سپس نتیجه به تماس گیرندگان اطلاع رسانی خواهد شد.

پس از استاندار کردستان، محمدابراهیم زارعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم با حضور در مرکز ارتباطات سامد به مدت یک ساعت پاسخگوی مسایل و مشکلات مردم است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.