سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب واحدهای صنفی متخلف بهداشتی در شهرستان بهمئی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی گفت: ۱۲ واحد صنفی متخلف بهداشتی در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هاشم طاهری  سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی از پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

طاهری گفت: با اجرای طرح جدید محدودیت‌های کرونایی در شهرستان بهمئی گشت‌های مشترک بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان به همراه بازرسان ادارات صنعت معدن تجارت و تعزیرات حکومتی از بازار شهرها و مراکز بخش‌ها آغاز شد.

او افزود: در این بازدید‌ها که بصورت مستمر و شبانه روزی ادامه دارد صنوف متخلف در زمینه‌های مختلف بویژه در زمینه بهداشتی که دستور العلمل‌های بهداشتی ویژه مقابله با کرونا را رعایت نکنند شناسایی و با آنان برخورد قاطع قانونی می‌شود.

طاهری بیان کرد: از ابتدای اجرای محدودیت‌های جدید ۱۲ واحد صنفی متخلف در حوزه های قلیان سرا‌ها، عرضه کننده مواد دخانی و قهوه خانه‌ها که محدودیت‌ها را نادیده گرفته و خود سرانه اقدام به بازگشایی و فعالیت کرده بودند شناسایی و پلمب شدند.

او از شهروندان خواست به منظور کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در صورت مشاهده واحد‌های صنفی متخلف در زمینه  محدودیت‌ها  و دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا  را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.