سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ده هزار بسته معیشتی در هفته بسیج در خراسان شمالی

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی از توزیع ده هزار بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در هفته بسیج در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سردار ابوالقاسم چمن  فرمانده سپاه جوادالائمه استان با اشاره به شرایط جامعه و شیوع ویروس کرونا گفت:امسال رویکرد برنامه‌های بسیج به سمت خدمات اجتماعی و بهداشتی جهت پیدا کرد.

سردار چمن افزود: بسیج در زمان شیوع ویروس کرونا به ۱۲۵ هزار خانوار روستایی سبد بهداشتی توزیع کرد،همچنین حدود ۲۳۰ پایگاه تولید ماسک نیز در استان  توسط بسیجیان بر پا شد.

فرمانده سپاه جوادالائمه استان با بیان اینکه در هفته بسیج ده هزار بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی توزیع می‌شود گفت:این طرح در چند بخش توسط بسیجیان آموزش دیده انجام میگیرد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه در طرح شهید سلیمانی ۴۰۰ نفر از بسیجیان اموزش دیده وظیفه نظارت از بازار، کارخانجات، و اصناف را به عهده دارند،عنوان کرد:۱۵۰ نفر از بسیجیان آموزش دیده به عنوان ناظر سلامت و ۲۰۰ نفر نیز به عنوان نیرو‌های بسیجی واقع در بخش کرونای بیمارستان فعالیت میکنند.

فرمانده سپاه جوادالائمه استان بابیان اینکه تمرکز بسیج در طرح شهید سلیمانی ،نقاط آلوده و قرمز که نیاز بیشتری به خدمت رسانی دارند می باشد، گفت:بیش از ۴۰۰ نقطه شناسایی شد و آموزش مردم ، نظارت بر قرنطینه خانگی، پیگیری مراقبت سلامت خانواده‌هایی که تست کرونای آن‌ها مثبت شده توسط پایگاه‌های سلامت و خدمات رسانی و اهدای بسته غذایی برای آن‌ها جهت منع خروج از خانه از وظایف بسیجیان اموزش دیده است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.