سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ پذیرش تلویحی شکست در انتخابات ریاست جمهوری را توجیه کرد

رئیس جمهور آمریکا پس از موافقت با آغاز روند انتقال قدرت، آن را بی ارتباط با پیگیری پرونده تقلب گسترده انتخاباتی دانست.

به گزارش   گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ که بالاخره پس از دو هفته با آغاز به کار تیم انتقال قدرت به دولت جدید موافقت کرد، به تکرار ادعای تقلب در انتخابات و توجیه اقدام خود پرداخت.

رئیس جمهور آمریکا که ساعاتی پیش به اداره خدمات عمومی برای آغاز روند انتقال قدرت مجوز داد، در پیامی توئیتری نوشت: مجاز بودن اداره خدمات فدرال برای همکاری مقدماتی با دموکرات‌ها چه ارتباطی با ادامه پیگیری پرونده‌های مختلف ما در مورد فاسدترین انتخابات تاریخ سیاسی آمریکا دارد؟ ما با سرعت کامل رو به جلو می‌رویم. هرگز تسلیم آرای جعلی و سیستم شمارش آرا نخواهیم شد.

ترامپ ساعاتی پیش طی پیامی که پذیرش تلویحی نتیجه انتخابات از آن برداشت می شود، اعلام کرد من در راستای منافع کشورم، به اداره خدمات عمومی آمریکا دستور آغاز روند انتقال قدرت را داده ام.

رسانه‌های آمریکا بامداد سه‌شنبه گزارش دادند «سازمان خدمات عمومی آمریکا» در نامه‌ای که به رویت ای‌بی‌سی‌نیوز رسیده  به «جو بایدن» اطلاع داده که آماده پیشبرد روند انتقال قدرت به دولت جدید است. چرا که به نظر می‌رسد بایدن در انتخابات برنده شده باشد. امیل مورفی، رئیس‌ این سازمان نیز به بایدن گفته است می‌تواند روند انتقال قدرت را آغاز کند.

در نتیجه تیم بایدن پس از وقفه‌ای طولانی می‌تواند روند انتقال قدرت را آغاز نماید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۰۹:۵۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
ترامپ هم از فتنه گران 88 عاقلتره بخدا، اگه اونا سال 88 مثل ترامپ رئیس جمهور بودن و میخواستن قدرت رو واگذار کنن، کشور رو به خاک و خون می‌کشیدن.
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
قدرت به ترامپ به ارث نرسیده است،مجبور است وقتی مردم او را نخواستند،از قدرت کناره گیری کند.
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
ای روانی
ناشناس
۰۹:۱۴ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
آفرین پسر!!