سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار بن:

از ورود مسافران و افراد غیر بومی به بن جلوگیری می‌شود

فرماندار بن گفت: ورودی این شهرستان از سمت استان اصفهان در شهر یان‌چشمه بسته شده است تا از ورود مسافران و افراد غیر بومی جلوگیری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کیانوش نادری فرماندار بن با اشاره به اعمال جدی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی اظهار داشت: ورودی این شهرستان از سمت استان اصفهان در شهر یان‌چشمه بسته شده است تا از ورود مسافران و افراد غیر بومی جلوگیری شود.

او افزود: این اقدام به منظور جلوگیری از ورود خودرو‌های غیربومی به خصوص از استان همجوار به شهرستان بن به عنوان یکی از ورودی‌های چهارمحال و بختیاری انجام شد.


بیشتر بخوانید


نادری اضافه کرد: از مردم شهرستان بن به ویژه اهالی بخش شیدا درخواست می‌شود ضمن پرهیز از دعوت اقوام خود برای مراجعت به این شهرستان، به خویشاوندان و بستگان‌شان نسبت به ممنوعیت ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به این شهرستان تا پایان اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی، اطلاع‌رسانی کنند.

او ادامه داد: همچنین ورودی‌های شهرستان بن از سمت اصفهان به روستای آزادگان به بن و جاده شهرکرد به بن در ورودی شهر وردنجان کنترل و از ورود خودرو‌های دارای پلاک غیربومی به این شهرستان جلوگیری می‌شود.

نادری گفت: رانندگان خودرو‌های غیربومی که از این تصمیم سرپیچی و برای ورود به شهرستان بن اصرار کنند، جریمه می‌شوند.

او افزود: از مردم شهرستان بن تقاضا می‌شود برای حفظ سلامتی خود به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و همکاری با مسئولان مرتبط در این راستا بیشتر توجه کنند.

نادری اضافه کرد: دیروز یک مداح با حضور در مراسمی ترحیم در یکی از شهر‌های شهرستان بن که اقدام به نقض مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا کرده بود با دستور دادستان شهرستان بن از وی برای حضور نیافتن در مراسم‌های ترحیم تا پایان محدودیت‌های کرونایی تعهد اخذ شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.