سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح بسته تحولی خوانا در مدارس ابتدایی چهارمحال و بختیاری

طرح «بسته تحولی خوانا» در پنج درصد مدارس ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد محمدی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از اجرای طرح بسته تحولی خوانا در پنج درصد مدارس ابتدایی استان خبر داد و گفت: این طرح در راستای سرعت بخشیدن به اجرای سند تحول بنیادین که ۲۵ برنامه محوری برای آن طراحی شده است، اجرایی می‌شود.

او افزود: طرح تحولی مدرسه خوانا با هدف ارتقای مهارت‌های خواندن، نوشتن و آداب و گوش دادن، صحبت کردن و مهارت‌های زندگی در ۵۲ مدرسه ابتدایی در مناطق مختلف شهری، روستایی و عشایری استان اجرا می‌شود.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: برای اجرای این طرح ۱۷۳ معلم در پایه‌های مختلف آموزش دیدند و بسته‌های لازم را برای اجرای طرح دریافت کردند.

او با اشاره به اینکه این طرح از اواسط آذرماه در استان اجرایی می‌شود ادامه داد: این طرح در مدارسی که حضوری فعالیت دارند به صورت حضوری و در مابقی مدارس به صورت غیر حضوری اجرا می‌شود.

محمدی گفت: در این طرح شیوه خواندن دانش‌آموزان، افزایش توانای درک مطالب و مفاهیم معنای شعرها، ضرب المثل‌ها، ترجمه کلمه به کلمه عبارت‌های مختلف، روان‌نویسی، مهارت گوش دادن درست، شیوه مجری گری و ادای صحیح کلمات، برطرف کردن غلط‌های املایی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.