سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق خودرو‌های مدل بالا در هرمزگان

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری سارق سریالی خودرو‌های رنوساندرو و پژو پارس در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سرهنگ مهرداد مشوق، جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو‌های رنو ساندرو و با توجه به سریالی شدن سرقت ها، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ مشوق افزود: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و پلیسی، سارق حرفه‌ای و سابقه دار با بیش از ۲۱ فقره سابقه کیفری و ساکن جزیره قشم شناسایی شد.

او گفت:پس از اطلاع از مسیر‌های تردد متهم، ماموران با هماهنگی مقام قضایی به جزیره قشم اعزام شدند و در یک عملیات غافلگیرانه متهم تحت تعقیب را در فرودگاه دستگیر کردند.


بیشتر بخوانید


جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: در بازرسی از منزل و مخفیگاه متهم یک دستگاه خودروی مسروقه سند نمره شده به همراه قطعات اوراقی، وسایل داخلی خودرو، تجهیزات پیشرفته به کار برده شده در سرقت‌ها و سند نمره کردن خودرو و انواع اسناد و مدارک مربوطه کشف و ضبط شد.

سرهنگ مشوق گفت: متهم در بازجویی‌های پلیسی به سرقت ۶ دستگاه خودرو پژو پارس و رنو ساندرو در سطح شهرستان بندرعباس اقرار کرد.

او افزود: با توجه به اینکه سارق پس از سرقت، خودرو‌ها را به صورت کاملا حرفه‌ای در منزل خود سند نمره کرده و با اسناد و مدارک خودرو‌های تصادفی به قیمت روز فروخته بود، با اخذ نیابت قضایی و اعزام ماموران به شهرستان‌ها و استان‌های همجوار ۶ نفر مالخر و همدست متهم دستگیر و تعداد ۶ دستگاه خودروی مسروقه سند نمره شده و انواع قطعات اوراقی خودرو از مخفیگاه آنان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان ارزش ریالی خودرو‌های سرقتی کشف شده را بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: متهم با قرار وثیقه میلیاردی در پلیس آگاهی استان تحت نظر است و تلاش برای کشف دیگر خودرو‌های مسروقه و دستگیری سایر همدستان این سارق حرفه‌ای به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار دارد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.