سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش بس تنها راه نجات استقلال در دعوا با فولادی‌ها

فولادی‌ها امکان دارد با مدارکی که در اختیار دارند، برای استقلال حاشیه ساز شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، با حواشی‌ زیادی روبه رو شد.

فحاشی محمود فکری، سرمربی استقلال و اعتراض‌ نیمکت فولاد، باعث شد تا این دیدار یکی از پر حاشیه‌ترین بازی‌ها تا این جای لیگ لقب بگیرد.

پس از فحاشی فکری، مدیران فولاد ساکت ننشستند و با صدور بیانیه، مصاحبه و انتشار پست علیه استقلالی‌ها مطالبی را بیان کردند.

سال گذشته، در یکی از دیدار‌های لیگ برتر، بین اعضای کادر فنی فولاد و نساجی درگیری لفظی رخ داد که ظاهرا این بحث تا امسال و پس از حضور فکری در استقلال ادامه داشته است.

احتمالا فولادی‌ها به خاطر جنجال پارسال، همچنان به دنبال تلافی بوده‌اند و چه بهتر که کادر نساجی اکنون در استقلال حضور دارد. تنش پارسال به امسال کشیده شد و گویا فولادی‌ها با برنامه از پیش تعیین شده، به سمت نفرات نیمکت استقلال آمده‌اند.

این طور که بین استقلالی‌ها مطرح شده است، ضبط صدا و حضور یک یا چند فیلمبردار جزء برنامه فولادی‌ها بوده است تا مدارکی را علیه افراد نیمکت استقلال داشته باشند و در حال حاضر هم با توجه به کشمکش ادامه دار بین فولاد و استقلال، از اهواز خبر رسیده که چندین فیلم دیگر نیز موجود است که اگر استقلال، آتش بس ندهد؛ باز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.