سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کاهش مصرف بنزین در کشور با اجرای طرح محدودیت کرونا

رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت گفت:با آغاز محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح و کاهش مراجعات مردم به جایگاه‌های سوخت، مصرف بنزین در کشور ۱۲ درصد کاهش پیدا کرد.

همایون صالحی رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به کاهش مصرف سوخت در کشور در آغاز اجرای طرح محدویت‌های کرونایی گفت: مصرف بنزین در کشور کاهش پیدا کرده است و به عدد ۶۸ میلیون لیتر در روز رسیده است.

او ادامه داد: بعد از شیوع کرونا مصرف بنزین  به ۷۰ میلیون لیتر در روز رسید که نشان می‌دهد مصرف این سوخت ۲۰ درصد کمتر شده، این در حالی است که با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و میزان فوتی‌ها مراجعه به جایگاه‌های سوختگیری کمتر شده است.

رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت  اضافه کرد:مصرف سوخت در روز گذشته به ۷۰ میلیون لیتر رسید و این رقم صبح امروز به عدد ۶۸ میلیون لیتر رسیده است.


بیشتر بخوانید


صالحی بیان کرد:در مهرماه مصرف سوخت در کشور به ۸۰ میلیون لیتر کاهش یافته است که در مقایسه با مهر سال ۹۸  کاهش ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

او افزود: باتوجه به آغاز محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح و کاهش مراجعات مردم به جایگاه‌های سوخت، مصرف بنزین در کشور ۱۲ درصد کاهش پیدا کرد و اگر روند محدودیت‌ها ادامه پیدا کند این رقم به ۲۰ درصد کاهش هم خواهد رسید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
شهریار پیرمرادی
۱۰:۰۷ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
خوب درآمد حاصل را بدهید به افراد فاقد درآمد ثابت
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
مازاد را به قيمت فوب صادر نماييد
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
اون وقت دولت چکار می کنه این همه پولو؟
جریمه می کند تا این کمبود ها جبران شود