سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع هفت هزار تن بذر جو و گندم در خراسان رضوی

مدیر تعاون خراسان رضوی گفت: شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی هفت هزار و ۳۶۳ تن انواع بذر جو و گندم را بین کشاورزان توزیع کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ایرج ناصری‌مقدم مدیر تعاون خراسان رضوی گفت: هفت هزار و ۳۶۳ تن انواع بذر جو و گندم توزیع شده برای کشت پاییزه در اختیار کشاورزان روستایی قرار گرفته است.

او افزود: از این میزان معادل ۲ هزار و ۹۱۳ تن انواع بذر گندم و چهار هزار و ۴۵۰ تن انواع بذر جو است که به صورت کامل بین کشاورزان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: یکی از مهمترین خدمات شبکه تعاونی روستایی توزیع نهاده‌های کشاورزی به ویژه کود، سم و بذر بین کشاورزان است که توزیع این نهاده‌ها به خوبی در سطح استان در حال انجام است.

ناصری‌مقدم بیان کرد: سالانه پنج میلیون و ۹۰۲ هزار تن انواع محصولات شامل چهار میلیون و ۸۲۸ هزار تن محصول زراعی و یک میلیون و ۷۳ هزار تن محصول باغی توسط ۳۰۰ هزار بهره‌بردار در خراسان رضوی تولید می‌شود.

او تصریح کرد: افزون بر یک میلیون و ۷۱۴ هزار نفر از جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی در دو هزار و ۵۴۰ روستای این استان سکونت دارند. روستاییان خراسان رضوی ۸.۴ درصد از کل جمعیت روستایی ایران را تشکیل می‌دهند.
 
انتهای پیام//م.ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.