سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراهی مردم آذربایجان شرقی در اجرای محدودیت‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: مردم و اصناف آذربایجان شرقی در روز‌های گذشته در اجرای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا همراه بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت:اعمال محدودیت هوشمند کرونایی با کاهش بیماری، تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها همراه خواهد بود.

او افزود: از همراهی شهروندان، هم‌استانی‌ها و صنوف در طول روز‌های گذشته قدردانی می‌کنیم، ارزیابی‌های ما از میزان رعایت محدودیت‌ها در استان قابل قبول بود.

صومی گفت: همراهی و همکاری مردم نشان داد که واقعا مردم استان می‌خواهند وضعیت استان از وضعیت قرمز و نارنجی به سمت وضعیت زرد و سفید پیش برود.

آذربایجان شرقی ماه هاست در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و بنا بر اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، روزانه جواب آزمایش کرونای ۵۰۰ نفر از مردم آذربایجان شرقی مثبت می‌شود و متاسفانه آمار فوتی‌های ناشی از این ویروس در استان ۲ رقمی شده است.

طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا:

شهرستان‌های زرد: ورزقان، هوراند، خداآفرین

شهرستان‌های نارنجی: آذرشهر، بستان‌آباد، جلفا، سراب، کلیبر، مراغه، هشترود، چاراویماق

شهرستان‌های قرمز: تبریز، اسکو، اهر، شبستر، عجب شیر، مرند، ملکان، میانه، هریس، بناب و تبریز هستند.

محدودیت‌های جدید کرونایی از شنبه اول آذر همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی به اجرا در آمده است و کسب و کار‌ها و تردد‌های غیر ضروری برای دو هفته تعطیل شده اند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.