سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته حوادث:

کشف ۲۰ دستگاه موتور ماشین قاچاق در قصرشیرین/سارقان سیم برق در دام پلیس

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۲۰ دستگاه موتور ماشین و ۵ هزار ۲۵۷ قطعه لوازم یدکی ماشین به ارزش ۷ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان قصرشیرین با انجام کار اطلاعاتی مطلع شدند قاچاقچیان قصد انتقال چندین دستگاه موتور و قطعات یدکی خودرو در پوشش مبل به کشور عراق را دارند.

او گفت : در ادامه تحقیقات دیروز ماموران متوجه شدند تریلی قاچاق وارد شهر قصرشیرین شدن است و قاچاقچیان در حال انتقال محموله قاچاق به داخل یک تریلی دیگر است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با هماهنگی مقام قضائی سریعا ماموران در یک عملیات تریلی را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۲۰ موتور خودرو‌های ایرانی و ۵ هزار و ۲۵۷ قطعه قطعات یدکی خودرو ایرانی کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

او گفت: توسط کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه ۷ میلییارد ریال برآورد شده است .

دستگیری سه سارق سیم برق

فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری سه سارق سیم برق با اعتراف به ۱۲ فقره سرقت در کرمانشاه خبر داد.

علیرضا دلیری افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهر کرمانشاه، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری‌های ۱۵ شریعتی و ۱۷ بعثت با اقدامات فنی و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده، موفق به شناسایی سارق این پرونده‌ها شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: در ادامه تحقیقات با تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس صورت گرفته و گشت‌زنی، متهمان مورد نظر حین سرقت سیم برق دستگیر شدند.

دلیری با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند، افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

تعطیلی آموزشگاه‌های رانندگی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از تعطیلی آموزشگاه‌های رانندگی تا اطلاع بعدی در شهر‌های قرمز و نارنجی استان کرمانشاه خبر داد.

فضل الله شیری افزود: از اول آذر آموزشگاه‌های رانندگی در شهر‌های قرمز و نارنجی از ارائه آموزش‌های گروهی مانند کلاس‌های آموزشی، آئین نامه‌ها به صورت تئوری و عملی خودداری کرده‌اند.

او ادامه داد: همچنین برگزاری آزمون‌های آئین نامه و عملی گواهینامه نیز لغو و تا اطلاع بعدی هیچ‌گونه آزمونی به عمل نخواهد آمد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: در شهر‌های نارنجی فقط آموزش عملی توسط مربیان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام می‌شود.

وی گفت: هم اکنون ۴۸ آموزشگاه رانندگی در استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۲۰ آموزشگاه در شهر کرمانشاه قرار دارد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.