سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی با سرمایه‌گذاران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همه طرح‌های اقتصادی باید مجوزات قانونی را اخذ و ادارات و دستگاه‌های اجرایی، همکاری لازم را با سرمایه‌گذاران داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با تأکید بر حل مشکلات واحد‌ها و طرح‌های سرمایه‌گذاری تولیدی در استان اظهار داشت: برای ایجاد رونق در بخش‌های اقتصادی و افزایش تولید، باید حمایت ویژه از طرح‌های گردشگری، صنعتی و کشاورزی در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

او  با بیان اینکه اخذ مجوزات قانونی قبل از اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف از ملزومات است افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی فرآیند اخذ مجوزات و پاسخ به استعلامات را تسریع کنند و همکاری لازم را با سرمایه‌گذاران داشته باشند.


بیشتر بخوانید


نصیری در خصوص مشکلات طرح مجتمع خدماتی _ رفاهی بین‌راهی فرخشهر گفت: مشکلات این طرح باید در اسرع وقت با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط حل شود، همچنین برای حل مشکل آب شرب طرح گردشگری و اقامتی واقع در شهر فرخشهر، شرکت آبفا و شهرداری موظف هستند در کوتاه‌ترین زمان اقدامات لازم را انجام دهند.

او با اشاره به مشکل برق‌رسانی به طرح گردشگری بین‌راهی در حوالی سد کارون ۴ ادامه داد: مدیران ادارات مربوطه جهت بررسی و حل مشکل از این طرح بازدید میدانی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ایجاد رونق در بخش‌های مختلف اقتصادی و حل مشکلات واحد‌های تولیدی، اشتغالزایی و افزایش تولید را در پی دارد، بنابراین مدیران تمام توان خود را برای این مسئله به‌کار بگیرند تا شاهد رونق در مجموعه‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری در استان باشیم.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.