سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چگونه تبلت ارزان و قسطی بدون سود بخریم؟

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همدان گفت: تبلت های دانش آموزی و دانشجویی اقساطی را ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بدون سود به فروش می رساند.

علی چهاردولی، معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای دانش آموزان و دانشجویان، فروش اقساطی تبلتِ بدون سود اقساطی را از طریق ثبت نام در سایت hastinja.ir  " هست اینجا  "  فراهم کرده است.

چهاردولی با بیان اینکه زمان تحویل این تبلت‌ها ۱۵ روزه است، افزود: تبلت‌های دانش آموزی و دانشجویی با مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود که تنها برای خرید آن نیاز است ۵۰۰ هزار تومان واریز شود و بقیه به صورت اقساط دریافت می‌شود.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همدان ادامه داد: این تبلت‌ها از محصولات ایرانی است و  با قیمت مناسب‌تر از بازار عرضه می‌شود.

چهاردولی از توزیع ۱۹ هزار پک مواد غذایی برای خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا ویروس هم خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲۵ هزار بسته ماسک  بهداشتی یکبار مصرف و مواد ضدعفونی کننده دست هم در کنار این مواد غذایی‌ها به زودی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.