سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث دوشنبه ۳ آذرماه ۹۹ بخوانید؛

کشف ۳ قبضه سلاح غیرمجاز در ماهشهر

حوادث امروز دوشنبه ۳ آذرماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز دوشنبه ۳ آذر ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری دارندگان سلاح های غیرمجاز

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: طرح جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ها در شهرستان با حضور کلیه نیرو‌های انتظامی این فرماندهی انجام شد.

او بیان داشت: ماموران انتظامی بندر ماهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه ۲ نفر از دارندگان سلاح‌های غیرمجاز را در شهرستان شناسایی کنند.

سرهنگ پاپی افزود: طی هماهنگی با مقام قضایی در ۲ عملیات متهمان دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح جنگی و ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

قانون میزبان سارق موتور سیکلت در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در برخی مناطق شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران کلانتری ۲۴ با گشت زنی هدفمند و نامحسوس یک سارق را با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک شناسایی و طی عملیات تعقیب و گریز دستگیر کردند، افزود: در استعلام به عمل آمده مشخص شد، موتورسیکلت سابقه سرقت در شهرستان آبادان دارد.

سرهنگ دالوند بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۲ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد و متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.