سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام جمهوری‌خواه: هم‌حزبی‌های ترامپ از ترس او درباره انتخابات سکوت می‌کنند

فرماندار سابق ایالت اوهایو هراس جمهوری‌خواهان را دلیل سکوت آن‌ها در برابر اظهارات ترامپ درباره تقلب انتخاباتی می‌داند.

به گزارش   گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره آمریکا، فرمانده سابق اوهایو ترس از دونالد ترامپ را دلیل سکوت مقامات حزب جمهوری خواه درباره اظهارات ترامپ در خصوص تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ می‌داند.

جان کاسیچ روز یکشنبه در مصاحبه‌ای با رادیو ملی آمریکا گفت بسیاری از هم حزبی‌های جمهوری خواه او به دلیل ترس از رویارویی با رقیبان مورد حمایت ترامپ در ایالت‌های خود، از صحبت کردن علیه ادعا‌های تقلب انتخاباتی رئیس جمهور پرهیز می‌کنند.

این مقام سابق ایالت اوهایو تاکید دیگراعضای حزب جمهوری خواه می‌ترسند علیه ادعا‌های او سخن بگویند. آن‌ها هراس دارند که به دلیل اظهاراتشان به شدت مورد انتقاد قرار گیرند. کاسیچ تاکید کرد: [بایدن] به وضوح در این انتخابات پیروز شده است و برای من کاملاً تعجب آور است که جمهوری خواهان دست روی دست گذاشته اند؛ این منطقی نیست.

کاسیچ از منتقدان دونالد ترامپ و از اعضای حزب جمهوری خواه است که از تائید او برای نامزدی این حزب در انتخابات سال ۲۰۱۶ امتناع کرد.

با گذشت بیش از دو هفته از اعلام پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری از سوی رسانه‌های آمریکا، ترامپ کماکان اعتقادش بر تقلب گسترده در انتخابات است. ادعا‌هایی که با به راه انداختن چالشی حقوقی در چندین ایالت دنبال می‌شود؛ هر چند هنوز نتیجه‌ای عایده او نشده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.