سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلال احمر به آسیب دیدگان از بارندگی گناوه کمک کرد

گروه‌های عملیاتی هلال احمر به آسیب دیدگان بارندگی و سیلاب امروز در شهرستان گناوه کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در پی بارش شدید باران و همچنین سرازیر شدن آب‌های بالادستی کوه‌های همجوار در شهرستان گناوه، نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به کمک آسیب دیدگان شتافتند.

غلامرضا حاجیانی افزود: روستا‌های شول، کمالی، چشمه، کلر، احمدحسینی، از توابع بخش مرکزی شهرستان گناوه به دلیل بارش سیل آسای باران دچار آبگرفتگی و قطع راه‌ دسترسی شدند که سه گروه ارزیاب و عملیاتی جمعیت هلال احمر این شهرستان، در محل حضور پیدا کردند.

او ادامه داد: در سه روستا مشکل خاصی ایجاد نشده بود و در دو روستای دیگر به آسیب دیدگان ناشی از این سیلاب امدادرسانی و اقلام زیستی امدادی میان ساکنان توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: همچنین به دلیل بالا آمدن سطح آب در جاده گناوه به برازجان در محدوده روستای چهارروستایی از توابع شهرستان گناوه، گروه‌های نجات هلال احمر این شهرستان در محل حاضر شدند و به خودرو‌های گرفتار در سیلاب کمک کردند.

منطقه شمال استان بوشهر به علت سر ریز شدن آب‌های بالادستی از رشته کوه زاگرس همواره دچار آبگرفتگی و سیلاب در فصول پاییز و زمستان می‌شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.