سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید سه دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت:در صدد تهیه سه اکسیژن ساز دیگر هستند تا در بیمارستان‌های استان راه اندازی شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ قباد محمدی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: با توجه به کمبود اکسیژن در بیمارستان‌هایی که در آن‌ها بیمار کرونایی بستری می‌شود، در مهرماه سال جاری قرارداد خرید سه دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری با کیفیت مناسب توسط دانشگاه منعقد شده است.

او با اشاره به اینکه این دستگاه‌ها قرار است در بیمارستان‌های حضرت رسول (ص) جوانرود، فارابی و امام رضا (ع) راه اندازی شوند افزود: اولین دستگاهی که در این هفته به استان وارد می‌شود در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود نصب خواهد شد و ظرف حداکثر دو هفته آینده دو دستگاه دیگر نیز در بیمارستان‌های امام رضا (ع) و فارابی نصب خواهد شد.

محمدی هزینه خرید این دستگاه‌ها مجموعا بالغ بر ۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از منابع داخلی دانشگاه تامین اعتبار شده است و پیگیری‌های ریاست دانشگاه و نماینده اورامانات نقش به سزایی در تامین این دستگاه‌ها داشته است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.