سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی به ۹۰ حادثه دیده در استان اردبیل

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: عوامل جمعیت هلال احمر استان طی آبان ماه امسال به ۹۰ حادثه دیده در حوادث مختلف امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد نواختی مقدم، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: عوامل جمعیت هلال احمر استان طی آبان ماه امسال به ۹۰ نفر حادثه دیده در حوادث مختلف امدادرسانی کردند.

او افزود: در این مدت ۸۵ نفر در حوادث جاده ای، ۲ نفر در حوادث کوهستان، یک نفر در خدمات حضوری، یک نفر در حادثه شهری و یک نفر در حادثه صنعتی و کارگاهی دچار حادثه شده بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به امدادرسانی به ۲۸ حادثه در این ماه اضافه کرد: ۲۴ مورد حوادث جاده ای، یک خدمات حضوری، یک مورد حادثه شهری، یک مورد حادثه صنعتی و کارگاهی و یک مورد حادثه کوهستان در آبان ماه توسط جمعیت هلال احمر استان امدادرسانی شده است.

نواختی مقدم با بیان اینکه در این حوادث ۶۴ نفر مصدوم شده بودند، اظهار کرد: ۶۱ نفر در حوادث جاده ای، یک نفر در خدمات حضوری، یک نفر در حادثه شهری و یک نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی مصدوم شده بودند که از این تعداد ۱۳ نفر توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی انتقال داده شده است.

او بیان کرد: جمعیت هلال احمر با بکارگیری ۲۹ تیم عملیاتی، ۱۱۳ نفر/روز نیروی عملیاتی، ۲۹ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۹ دستگاه خودروی ست نجات و یک دستگاه خودروی کمک دار سبک به امدادرسانی پرداختند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.