سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های کشاورزی اردبیل

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل گفت: ۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به طرح‌های حوزه جهادکشاورزی استان اردبیل پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قادر تقی زاده، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل در بازدید از طرح‌ها و واحد‌های بهره‌مند از این تسهیلات از پرداخت ۲۱۰/۵ میلیارد تومان تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به طرح‌ها و واحد‌های تحت پوشش سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خبر داد.

او افزود: تاکنون ۵۱۷ طرح و واحد در حوزه جهاد کشاورزی به تایید کارگروه رسیده و به بانک‌های عامل معرفی شده که در زیر بخش‌های مجتمع‌های گلخانه‌ای و گلخانه‌های بزرگ و کوچک مقیاس ۲۱ طرح و واحد و در گیاهان دارویی ۱۳، دامپروری ۸۴، صنایع تبدیلی ۲ و شیلات و آبزیان ۲ طرح و واحد از طریق بانک‌های عامل عقد قرار شده و تسهیلات آن‌ها پرداخت شد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل با بیان اینکه برای ۱۳۸ طرح و واحد معرفی و تصویب شده مبلغ ۲۱۰/۵ میلیارد تومان پرداخت شده است، افزود: در مجموع این واحد‌ها ۷۰۹ نفر اشتغال زایی خواهند داشت.

تقی زاده میزان تسهیلات معرفی و جذب شده در حوزه‌های مجتمع گلخانه‌ای و گلخانه‌های بزرگ و کوچک مقیاس را در سطح کشور بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: استان اردبیل با جذب بالغ بر ۱۷۵ میلیارد تومان تسهیلات برای ۳۷ مجتمع گلخانه‌ای و گلخانه‌های بزرگ و کوچک مقیاس که به صورت شناور در سطح کشور بود و در مجموع ۵۲۱ نفر اشتغالزایی داشت رتبه اول را در سطح کشور جذب کرده است.

او گفت: سه بانک کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک از بانک‌های طرف قرارداد برای پرداخت تسهیلات در حوزه جهاد کشاورزی هستند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
استخر را خود دولت بزند کشاورزان بهبیاری تحت فشار رو می آورند.