سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی توسط سپاه در زنجان

فرمانده سپاه زنجان گفت: همزمان با هفته بسیج تعداد ۳ هزار بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش مومنانه بین گروه‌های هدف توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ سهندی فرمانده سپاه زنجان گفت: حضور بسیج در همه صحنه‌ها به وفور مشهود و این روز‌ها در عرصه‌های جهادی، چون فرهنگی، سازندگی، محرومیت‌زدایی، پزشکی و درمان و مخصوصا مبارزه با ویروس کرونا است.

او با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی بسیجیان در همه عرصه‌ها برکسی پوشیده نیست، ادامه داد: به برکت مجاهدت‌های شبانه‌روزی بسیجیان شاهد آن هستیم که مردم در موضوعات مختلف از حضور به موقع و عملکرد خوب بسیج رضایت کامل داشته و به این میراث گرنبهای امام خمینی (ره) به‌ عنوان یک ستون اصلی در جهت حل مشکلات و بهبود اوضاع و شرایط زندگی نگاه می‌کنند.

فرمانده سپاه زنجان با اشاره به خدمت‌رسانی‌های بسیج از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در استان زنجان، گفت: بسیج زنجان بلافاصله پس از ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح مبنی بر تشکیل ستاد مقابله با کرونا، اقدام به تشکیل قرارگاه زیستی کرد و  ۹ قرارگاه پدافند زیستی در بسیج زنجان تشکیل شد.

او افزود: بسیج زنجان تاکنون با راه‌اندازی ۵ کارگاه صنعتی و بیش از ۵۰ کارگاه خانگی ماسک‌دوزی اقدام به تولید بیش از ۲ میلیون عدد ماسک کرده که به مراجع و مراکز بهداشتی و همچنین قشر کم برخوردار جامعه تحویل داده شده است.

سهندی به تولید ۶۵ هزار لباس ایزوله برای کادر بیمارستانی و تولید ۱۰ هزار شیلد بهداشتی توسط خواهران بسیجی با کمک خیرین زنجانی اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۶۸ هزار بسته غذایی کمک معیشتی و بیش از ۱۲۸ هزار پرس غذای گرم و بیش از ۶۲ هزار بسته بهداشتی توزیع شده و مرحله هفتم این رزمایش ها نیز طی هفته بسیج اجرا خواهد شد که در این مرحله تعداد ۳۰۰۰ بسته غذایی کمک معیشتی بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های امسال هفته بسیج در زنجان، گفت: بیش از ۱۰۰۰ برنامه تحت ۵۰ سرفصل با محوریت پایگاه‌های مقاومت در سر فصل‌های مختلف اعم از فرهنگی، عقیدتی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، بصیرت افزایی و یادواره مجازی  برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه زنجان ادامه داد: علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، افتتاح و تحویل ۶ پروژه خانه محروم، بهره‌برداری از ۲ طرح انتقال آب کشاورزی، افتتاح ۱۲ واحد پایگاه مقاومت بسیج با مساحت ۸۵۰ متر مربع، افتتاح ساختمان حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر با مساحت ۴۰۰ متر مربع، شروع پروژه آبرسانی برای ۲ روستای دیگر که از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.