سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملاک عمل واگذاری پرونده‌های مددکاری بهزیستی به مراکز مثبت زندگی چیست؟

در حال حاضر ملاک عمل واگذاری پرونده‌های مددکاری بهزیستی به مراکز مثبت زندگی، لوکیشن و آدرس موجود در پرونده مددجو است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جلسه توجیهی و بررسی ادامه روند ثبت، واگذاری و انتقال پروندای مددکاری به مراکز مثبت زندگی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و اعضای کمیسیون مثبت زندگی، برگزار گردید.

فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : هرتحولی همواره با مشکلات و موانع‌ای همراه خواهد بود و راه اندازی مراکز مثبت زندگی بهزیستی که تحول عظیمی در خدمت رسانی به جامعه هدف ایجاد خواهد کرد هم از این موضوع مثتثنی نیست. پس باید سعی و تلاش کنیم با همدلی و همراهی موانع را از پیش رو برداریم و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به اجرای دقیق و کامل برنامه ریزی‌های انجام شده در کوتاهترین زمان ممکن اقدام شود تا خدایی ناخواسته در حق مددجویی اجهاف صورت نگیرد.

محمدی گفت: در حال حاضر ملاک عمل واگذاری پرونده‌های مددکاری به مراکز مثبت زندگی، لوکیشن و آدرس موجود در پرونده مددجو است. هنگام انتقال پرونده‌ها و بازدید‌های مددکاری ممکن است موانع و مشکلاتی هم بوجود آید که انتظار داریم، مددجویان عزیز همراهی و همکاری لازم با مددکاران در این خصوص را بعمل آورند. امیدوارم بزودی شاهد نتیجه و ثمر زحمات همکاران باشیم و بتوانیم ارزنده‌ترین خدمات ممکن را به جامعه هدف ارائه نماییم.

 مرتضی کوهی رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری روند انتقال، واگذاری و پیگیری‌های مددکاری را تشریح کرد و گفت: تاکنون در فاز اول برنامه، ۲۹۹۵۴ پرونده مددکاری به کارتابل ۸۰ مرکز مثبت زندگی در استان انتقال یافته است و ۵۶۲۸ پرونده دیگر در حال تکمیل اطلاعات و رفع نواقص است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.