سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۵۰ درصدی محدودیت‌های کرونایی در تبریز طی روز اول

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی از اجرای ۵۰ درصدی محدودیت‌های کرونایی در تبریز در اولین روز اجرای آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علیار راستگوسخنگوی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی گفت:در اولین روز آغاز محدودیت‌های هوشمند، خوشبختانه محدودیت‌ها تا ۸۰ درصد در شهرستان‌های استان اجرا شدند.

اوافزود:مشکل حادی که مانع اجرای طرح مدیریت هوشمند و اعمال محدودیت‌های کرونایی باشد، وجود نداشت که این نیز ناشی از همکاری دستگاه‌های ذی ربط در امر اجرای محدودیت‌ها و صنوف است.

او ابراز امیدواری کرد،درصد اجرای محدودیت‌ها و مشارکت مردم و صنوف از فردا و پس فردا، افزایش پیدا کند تا زنجیره‌ی شیوع بیماری کرونا قطع شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی در خاتمه متذکر شد: از روزی که کرونا به کشور و استان ما وارد شده در شرایط بحرانی قرار داریم و هر تصمیمی که می‌گیریم در شرایط بحرانی بوده و به خاطر خود مردم است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علیرضا
۲۳:۰۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
لطفا تست کرونا را به تمام کارگران کارخانه ها اجباری کنید هیچ کس در کارخانه ها ماسک نمیزند اگر یک نفر الوده باشد بقیه را نیز الوده خواهد کرد