سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۱۵۸ بیمارجدید کرونا در خراسان جنوبی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۱۵۸ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته به آمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی افزوده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۸ آزمایش جدید از افراد مشکوک به کرونا در استان گرفته شد که جواب ۱۵۸ آزمایش مثبت قطعی اعلام شد.

او افزود: از ۱۵۸ بیمار جدید شناسایی شده، ۳۳ نفر مربوط به شهرستان بیرجند، ۱۵ نفر فردوس، ۳۴ نفر قاین، ۱۹ نفر طبس، ۸ نفر نهبندان، ۵ نفر درمیان، ۶ نفر سربیشه، ۵ نفر سرایان، ۲۸ نفر زیرکوه و ۵ نفر نیز مربوط به شهرستان خوسف است.

مهدی زاده بیان کرد: هم اکنون ۳۵۹ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری اند.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: ۲۳۶ نفر آن‌ ها مبتلا به کرونا هستند و از این تعداد ۴۷ نفر در بخش‌های آی سی یو بستری اند و متأسفانه، حال ۲۲ نفر آنان وخیم است.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۱۵ نفر دیگر در استان در اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند که بیشترین آن با ۴ مورد مربوط به شهرستان بیرجند بود و با این تعداد، آمار کل فوتی‌ های استان به ۵۳۶ نفر رسید.

در خراسان جنوبی تا کنون ۲۷ هزار و ۶۸۲ تست کرونا از افراد مشکوک گرفته شده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۶۳۴ نفر مبتلا به کرونا هستند.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.