سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پویش «سلیمانی‌ها» در محلات کرمان

فرمانده بسیج ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان از اجرای پویش "سلیمانی‌ها" با شعار «هر پایگاه یک خدمت» به منظور خدمت رسانی به مردم محلات مختلف کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی سلطانی فرمانده بسیج ناحیه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان در دیدار با رییس باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان و جمعی از خبرنگاران هفته بسیج را تبریک گفت و بیان داشت: شما خبرنگاران، افسران جوان جنگ نرم و رسانه‌ای هستید.

او به گزیده‌ای از بیانات امام خمینی (ره) راجع به بسیج اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش ایشان، بسیج لشکر مخلص خداست و بسیجی باید در میان میدان باشد تا فضیلت‌های آن زنده بماند.

سرهنگ سلطانی با بیان اینکه حضور در میدان به عنوان تکلیفی بر ما است، افزود: هرکس در جمهوری اسلامی برای حفظ نظام، دغدغه دارد باید به میدان بیاید، که این بیانگر بسیجی بودن است.

فرمانده پایگاه بسیج حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان تصریح کرد: وقتی امام (ره) در پنجم آذر، فرمان تاسیس بسیج را دادند، با شروع جنگ تحمیلی، دور اندیشی ایشان به همه ثابت شد.

او بیان داشت: بسیجیان در تمام حوادث از انقلاب تاکنون همواره در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده خدمت بوده اند.

سرهنگ سلطانی به اقدامات انجام شده به همت بسیجیان در شرایط فعلی اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود ویروس کرونا، جمع آوری کمک‌های مومنانه، امداد و نجات در موارد اضطرار و اتفاقات و کمک‌های جهادی برخی از این اقدامات است.

فرمانده بسیج ناحیه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان از وجود برنامه‌های متعدد طی هفته بسیج خبرداد و افزود: برنامه‌های شاخص ما در گام دوم انقلابِ مقام معظم رهبری، حرکت‌های جهادی، بسیجی و خدمت به مردم است.

او شروع گام دوم انقلاب را همزمان با شهادت حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و بیان داشت: سردار دل ها، نخستین کسی بود که در گام دوم مخلصانه کار کرد و در این راه شهید شد.

سرهنگ سلطانی حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با مقام شامخ شهدا به ویژه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در آغاز هفته بسیج را از نخستین برنامه‌های هفته بسیج اعلام و تصریح کرد: پویش سلیمانی‌ها نیز با هدف خدمت به مردم، طی این هفته اجرا می‌شود.

او گفت: در حقیقت، پویش سلیمانی‌ها با شعار "هر پایگاه یک خدمت" به منظور خدمت رسانی به مردم هر محلات شهر انجام می‌شود.

سرهنگ سلطانی برگزاری میز خدمت به ویژه در حاشیه شهر با بردن مسئولان در بین مردم و حل مشکلات آنها، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای بسیج، برگزاری جشنواره مالک اشتر (نهضت کمک‌های مومنانه) در۲۵ مسجد، با توزیع ۲۵۰ بسته غذایی، افتتاح پایگاه بسیج به همت بسبج سازندگی و تجلیل از ائمه جماعت در مساجد را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در کرمان برشمرد.

او با اشاره به راه اندازی ۲ ایستگاه سلامتی در کرمان افزود: با افتتاح یک پایگاه ویژه در پایگاه شهدای مقاومت در نظر است با هدف کار فرهنگی و امنیت زائران گلزار شهدا به صورت افتخاری انجام فعالیت می‌شود.

سرهنگ سلطانی از اجرای طرح شهید سلیمانی که از دیروز به مناسبت هفته بسیج آغاز شده است به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا در محلات کرمان خبر داد.

او افزود: این طرح به همت ۳ تیم در زمینه‌های مراقبتی، نظارتی و حمایتی با مدیریت وکنترل این بیماری از درب منازل آغاز می‌شود.

سرهنگ سلطانی با اشاره به سایر برنامه‌ها در هفته بسیج گفت: تقدیر از دانش آموزان بسیجی نخبه، قدردانی از تلاش‌های کادر درمان و افتتاح کارگاه اشتغال زایی در اختیارآباد کرمان با به کارگیری ۱۵ زن سرپرست خانوار با هدف تولیدات خانگی از دیگر برنامه‌های این هفته در کرمان است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.