سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های کرونایی در مهاباد چگونه خواهد بود؟

اجرای محدودیت‌های جدید رفت و آمد و نحوه فعالیت واحد‌های صنفی از امروز، شنبه در راستای کنترل شیوع بیماری کرونا در این شهرستان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  ایرج شجاعی فرماندار مهاباد اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونای استان وضعیت شهرستان مهاباد نارنجی اعلام شدە است و اعمال محدودیت‌ها برای گروه‌های شغلی ۴ و ۳ که در چند هفته گذشته تعطیل اعلام شده‌اند، همچنان ادامه خواهند داشت.

این مقام مسئول در مهاباد افزود: تمامی واحد‌های صنفی شهرستان مهاباد به غیر از مراکز درمانی و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی از ساعت ۱۸ عصر تعطیل اعلام شده است.

شجاعی اذعان کرد: ورود خودرو‌های شخصی به شهر مهاباد با پلاک غیر این شهر ممنوع و ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند داشت.

فرماندار مهاباد همچنین خاطرنشان کرد: خروج خودرو‌های شخصی به بیرون از شهر نیز ممنوع اعلام شده و افرادی که سفر‌های ضروری جهت عمل جراحی، کار اداری و... دارند تنها با برگه تردد رسمی اجازه خروج با خودروی شخصی را خواهند داشت.

شجاعی ابراز امیدواری کرد که با مشارکت و همدلی همه اقشار مردم امکان مهار شیوع بیماری کرونا وجود داشته و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی از مرگ عزیزان بر اثر این بیماری جلوگیری خواهد شد.

گروه شغلی ۳: دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و زبان‌سرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، مهد‌های کودک، استخر‌های سرپوشیده، کاهش زمان فعالیت مراکز اداری دولتی و غیر دولتی و انجام دورکاری؛ سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ‌موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کاهش زمان فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری، مساجد و مصلی‌ها و برگزاری آزمون‌های حضوری هستند.

گروه شغلی ۴: برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو، مدارس شبانه‌روزی، انجام دورکاری شاغلین گروه حساس، کافه، قهوه‌خانه و چایخانه‌ها با عرضه مواد دخانی، استخر‌های سرپوشیده، باشگاه ورزشی سالن است.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.