سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تائید صلاحیت ۷۰ نفر از مدیران کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی اردبیل

مدیرکل استاندارد استان اردبیل از تائید صلاحیت ۷۰ نفر از مدیران کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی استان اردبیل در ۶ ماهه نخست سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم علایی، مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در ۶ ماهه نخست امسال پروانه تائید صلاحیت ۵۰ مدیر کنترل کیفی صدور و ۲۰ نفر تمدید شده و در واحد‌های مختلف تولیدی و خدماتی استان مشغول به کار شده اند.

او افزود: بیشتر مدیران کنترل کیفی در زمینه‌های صنایع ساختمانی و معدنی، غذایی و کشاورزی و صنایع شیمیایی فعال بوده اند.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: مدیران کنترل کیفیت معرفی شده از سوی واحد‌های تولیدی قبل از شروع کار خود لازم است دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی لازم را تحت نظارت اداره کل استاندارد استان سپری کنند.

علایی تصریح کرد: این آموزش‌ها شامل قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، شرح وظایف مدیران کنترل کیفیت و آشنایی تخصصی با روش‌های آزمون فرآورده تولیدی مورد نظر می‌باشد و دوره‌های آموزشی تخصصی مورد نیاز این افراد با همکاری شرکت‌های آموزشی همکار استانی و با هدف ارتقای سطح دانش فنی و به روزرسانی اطلاعات در طول سال برگزار می‌شود.

او در پایان گفت: محتوای این دوره‌ها بر اساس نیاز سنجی‌ها و اهداف سازمان ملی استاندارد ایران برای آموزش مدیران کنترل کیفیت پیشنهاد و مصوب می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.