سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بام ایران میزبان جشنواره کشوری زندگی و مقابله با کرونا

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از برگزاری جشنواره کشوری «زندگی و مقابله با کرونا» به صورت مجازی به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیدعلی درخشان مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: جشنواره کشوری علمی، فرهنگی و هنری «زندگی و مقابله با کرونا» به صورت مجازی به میزبانی این دانشگاه در بام ایران برگزار می‌شود.

او افزود: مدافعان سلامت در کلام رهبری، سبک آموزش در دوران کرونا، بیان تجارب از ابتلا و درمان، اقتصاد و خانواده در کرونا، تغییر سبک زندگی با کرونا، سلامت روان و کرونا، کرونا در گذر زمان، نقش رسانه‌های جمعی در اطلاع‌رسانی و زندگی با کرونا از جمله محور‌های این جشنواره است.


بیشتر بخوانید


درخشان اضافه کرد: امنیت شغلی و اجتماعی در زندگی با کرونا، تعهد و اخلاق حرفه‌ای مدافعان سلامت در کرونا، مدافعان سلامت در مقابله با کرونا، سلامت معنوی در دوران کرونا، نقش مسئولیت‌پذیری و تعهد اجتماعی در مقابله با کرونا و کودکان و کرونا از دیگر محور‌های این جشنواره به شمار می رود.

او اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره از هر نقطه کشور می‌توانند آثار خود را در قالب شعر، داستان، خاطره، دلنوشته، فیلم، کلیپ، عکس، نقاشی، پوستر، انیمیشن، کاریکاتور، موشن‌گرافی، پادکست، اپلیکیشن و خوشنویسی به آدرس festivalcoronavirus@skums.ac.ir ایمیل کنند.

درخشان ادامه داد: شرکت در این جشنواره از ۲۵ آبان آغاز شده و تا ۲۰ آذر ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند پس از تکمیل فرم ثبت‌نام آثار خود را در سه قالب و از هر قالب حداکثر سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.