سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امر به معروف کرونایی از سوی بسیجیان خمین

بسیجیان شهرستان خمین در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مردم را امربه معروف می‌کنند.

سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمین  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با تشریح برنامه‌های این شهرستان در هفته بسیج برگزاری ایستگاه‌های امر به معروف به منظور استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را از جمله برنامه‌های این ناحیه عنوان کرد.

سرهنگ حسینی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های متفاوتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان خمین برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: اولین برنامه طرح تکمیلی مقابله با ویروس کرونا به همت پایگاه‌های بسیج، سپاه و دانشکده علوم پزشکی با غربالگری بیماران شروع و تا هفته سلامت ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمین بیان کرد: افتتاح طرح‌های عمرانی در روستا‌ها، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، ضدعفونی معابر، تهیه و توزیع بیش از ۵۰۰ بسته سبد کالا هم از برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

او ادامه داد: توزیع آبمیوه بین بیماران بستری در بیمارستان و بیش از ۱۰۰ برنامه تدارک دیده شده که در هفته بسیج در شهرستان خمین برگزار می‌شود.

از ۳۰ آبان ماه تا ۶ آذر ماه هفته بسیج نامگذاری شده و برنامه‌های و فعالیت‌های گرامیداشت بسیج در عناوین مختلف در این هفته اجرا می‌شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.