سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان:

ماموران ادارات در برخورد با ملت اخلاق اسلامی را رعایت کنند

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان از بانوی بندرعباسی که به دنبال درگیری با ماموران شهرداری خودسوزی کرده بود عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام  هرمزگان افزود: ماموران ادارات به ویژه شهرداری‌ها که با احاد ملت سر و کار دارند با رعایت اخلاق اسلامی، از برخورد‌هایی که باعث هتک حرمت طرف مقابل و جریحه دار شدن افکار عمومی می‌شود خودداری کنند.

سردار سالاری افزود:با توجه به برخورد غیر قابل دفاع مامورین شهرداری بندر عباس با یک خانم بی سرپناه و انتشار تصاویر در سطح کشور و بیرون این رفتار را به شدت محکوم می کنیم و درخواست برخورد جدی با مسببین آن را داریم.

او گفت: سپاه همواره آماده خدمت به قشر مستضعف و آسیب پذیر است و با همکاری دستگاه‌های مرتبط، با آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی لازم نسبت به شناسایی افراد آسیب پذیر و نیازمندان اینچنینی در جامعه اقدام کرده و علاوه بر رفع نیاز‌های آموزشی و تحصیلی فرزندان آنها، سایر امکانات زندگی را فراهم می‌آورد به طوری که در آینده شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان افزود:سپاه امام سجاد علیه السلام در صورت واگذاری زمین توسط مسئولین استانی به مناسبت هفته بسیج یک باب منزل مسکونی برای این بانوی آسیب دیده خواهد ساخت.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.