سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور؛

آغاز طرح محدودیت تردد از ساعت ۲۴ امشب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از آغاز طرح محدودیت تردد در شهر‌های قرمز و نارنجی استان از ساعت ۲۴ امشب به مدت یک ماه خبر داد.

دهقانی فیروزآبادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در طرح محدودیت تردد خودرو‌ها، در شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی اجازه خروج خودرو‌ها با پلاک بومی و همچنین اجازه ورود خودرو‌ها با پلاک غیر بومی به این شهر‌ها داده نخواهد شد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به این که ۷ شهرستان خراسان جنوبی در وضعیت قرمز قرار دارد افزود: محدودیت دیگری که از فردا در شهر‌های قرمز رنگ آغاز می‌شود، محدودیت تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ساعت ۴ صبح روز بعد است.

دهقانی فیروزآبادی اظهار کرد: در خصوص مشاغل در شهرستان‌هایی که وضعیت قرمز دارند فقط گروه شغلی یک که نیاز‌های ضروری مردم را تامین می‌کنند و در شهر‌های نارنجی فقط گروه‌های شغلی یک و دو، و در شهر‌های زرد رنگ گروه‌های شغلی یک، دو و سه اجازه فعالیت دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: کلیه فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی از جمله فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها و مراسم‌های مذهبی در شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

او تصریح کرد: در خصوص فعالیت کارکنان در ادارات، شهرستان‌های قرمز تا یک سوم کارکنان، شهر‌های با وضعیت نارنجی تا ۵۰ درصد کارکنان و در شهر‌های زرد رنگ دو سوم کارکنان در اداره و یک سوم دیگر به صورت دور کاری اجازه فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.