سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاشایی: نمی‌توانیم تیم خودمان را تضعیف کنیم/ مقابل شهرخودرو محکوم به پیروزی هستیم

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: مقابل شهرخودرو چاره‌ای جز پیروزی نداریم و باید این بازی را ببریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر شهرخودرو اظهار کرد: مدت کمی است که هدایت پیکان را برعهده گرفتم. با وجود این که حق ما شکست نبود، بازی را به صنعت نفت باختیم. کم و کاستی هایی در تیم ما وجود دارد، اما امیدوارم در پایان فصل جزء تیم های بالای جدول باشیم. در بازی فردا محکوم به پیروزی هستیم؛ زیرا باید نتیجه دلخواه مدیران ایران خودرو و کادرفنی را کسب کنیم.

پاشایی درباره بازی هفته گذشته تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: همه دیدند که پیکان سزاوار باخت نبود، اما تیمی که می بازد، قطعا اشکالاتی دارد. ما برای این بازی زمان کافی نداشتیم و تنها چند جلسه تمرین کرده بودیم. ضمن احترام به کادرفنی قبلی، پیاده شدن افکار تارتار در پیکان کمی زمان می برد. فوتبال ماشین نیست که قطعاتش را کنار هم بگذاریم. در هفته گذشته، مدام در حال ریکاوری و بازی کردن بودیم. اگر لیگ تعطیل شود، فرصت خوبی به دست می آوریم تا افکار تارتار را به تیم تزریق کنیم.

مربی پیکان در ادامه گفت: ما حتی چند بازیکن تیم را نمی شناختیم و تازه با آن ها آشنا شده‌ایم، زیرا سرمربی قبلی این بازیکنان را جذب کرده بود. برای ساختن پیکان حداقل یک ماه زمان نیاز داریم. نمی خواهیم مانند فصل های گذشته پیکان تا روز آخر برای ماندن در لیگ بجنگد.

او درباره انتقال روستایی به پیکان و این که گفته می شد مدافع پیکان به پرسپولیس می پیوندد، گفت: ما نمی توانیم تیم خودمان را ضعیف کنیم؛ زیرا همین حالا در چند پست با کمبود بازیکن مواجه هستیم. ضمن احترام به پرسپولیس که در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، مسئولیت فنی پیکان برعهده ما است و فقط به دنبال نتیجه گیری پیکان هستیم. تارتار هر جایی بوده، برای موفقیت تیمش تلاش کرده و هدفش در پیکان هم همین است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.