سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت مرخصی رانندگان تاکسی و تردد بین شهری آنها

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت:مرخصی رانندگان تاکسی و تردد بین شهری آن‌ها ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، هادی منوچهری مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای محدودی‌های اعلام شده از ابتدای آذر گفت: با توجه به اینکه وظیفه اصلی حمل و نقل از اول آذرماه از ساعت ۹ شب تا چهار صبح بر عهده تاکسی‌های زرد، آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی خواهد بود.

او افزود: هماهنگی‌های لازم به منظور حضور تاکسی‌های زرد و آژانس‌ها در این ساعت‌ها در شهر صورت گرفته و شماره پلاک‌های این خودرو‌ها در سامانه‌های مربوطه ثبت شده تا جریمه‌های در نظر گرفته شده، مشمول آن‌ها نشود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: شرکت‌های مربوطه تاکسی‌های اینترنتی در حال هماهنگی نهایی با پلیس راهور هستند تا بتوانند سرویس‌دهی لازم را به شهروندان از ساعت ۹ شب تا چهار صبح ارائه کنند.

منوچهری با تاکید بر اینکه مرخصی رانندگان تاکسی و تردد بین شهری آن‌ها ممنوع است، افزود: با توجه به ممنوعیت تردد اتوبوس و مترو از ساعت ۲۱ به بعد از ابتدای آذرماه سال‌جاری، شهروندان در صورت حضور ضروری در شهر حتی‌الامکان از تاکسی‌های زرد و اینترنتی استفاده کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.