سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی توجهی مردم به خودمراقبتی شمار مبتلایان به کرونا را افزایش می‌دهد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هر یک از افراد با انتقال بیماری به دیگران می‌توانند عامل ایجاد عوارض جدی و حتی مرگ اطرافیان خود شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فریدون رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: هر یک از افراد با انتقال بیماری به دیگران می‌توانند عامل ایجاد عوارض جدی و حتی مرگ اطرافیان خود شوند.

او افزود: ورود ویروس کرونا به چرخش خانوادگی و انتقال بیماری توسط یکی از افراد خانواده به سایر اعضا موجب شده است تا متاسفانه این روز ها، شاهد افزایش تعداد مراجعات مراکز درمانی، تعداد مبتلایان و تعداد بیماران بستری و فوت ناشی از این بیماری باشیم.


بیشتر بخوانید


رحمانی از علل افزایش شمار فوتی‌های ناشی از کرونا به دنبال افزایش آمار مبتلایان و بیماران بستری، به ضعف در مصوبات، نظارت بر اجرای آن‌ها و مهمتر از آن بی توجهی مردم به اهمیت خودمراقبتی و توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره داشت.

او با اشاره به تراکم جمعیت و بالا بودن حجم مراجعات در برخی ادارات و ارگان‌ها علی رغم تاکید بر خودداری از هرگونه تجمع اضافه کرد: اگر چه ارائه خدمات در دستگاه‌های خدمت رسان باید توسط متولیان و عوامل اجرایی و نظارتی مدیریت شود، ولی مردم باید خودشان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سلامت خود را حفظ و از انتقال بیماری توسط آن‌ها به دیگران پیشگیری نمایند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.