سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزاد بودن تردد برای تردد خودرو‌های باری، عمومی و مسافربری

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: تردد خودرو‌های باری، عمومی و مسافربری در دو هفته اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان آزاد است.

سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:  تردد خودرو‌های باری، عمومی و مسافربری در دو هفته اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان از اول آذر امکان پذیر است.

او افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و جلوگیری از تردد‌هایی که از قبل ممنوع اعلام شده، ممنوعیت‌های تردد در استان اعمال می‌شود و خودرو‌های دارای پلاک بومی حق خروج از شهر و خودرو‌های دارای پلاک غیر بومی حق ورود به شهر‌های استان را نخواهند داشت.

سرهنگ علی فکری گفت: اعمال محدودیت‌ها در سه مبدا ورودی تقاطع بابک، پل غدیر (سه راهی فرهنگیان) وبلوار سید جمال الدین اسدآبادی اجرایی می‌شود.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان ادامه داد:  از ابتدای شروع طرح از اول آذر محدود نمودن ورود و خروج‌های خودرو‌ها در مبادی ورودی، عوامل پلیس راهور با خودرو‌های غیر مجاز با توجه به قرمز بودن وضعیت شهر همدان برخورد شده و این خودرو‌ها مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه خواهند شد.

فکری ادامه داد: ممنوعیت‌های موجود به صورت ۲۴ ساعته بوده و در تمام ساعات شبانه روز و تا پایان اعلام طرح که منوط به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا است و  این طرح با قوت اجرا خواهد شد.

او بیان کرد: پلیس راهور از تجهیزات الکترونیکی جهت برخورد با پلاک‌های غیر بومی استفاده خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور استان اظهار داشت: این طرح به صورت شهر به شهر بوده و ورود سایر پلاک‌های شهرستان‌های همدان امکان تردد در داخل شهر همدان و بالعکس را نخواهند داشت.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.