سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح محدودیت‌های ۲ هفته‌ای "کرونایی" در کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت:هدف از تعطیلی ۱۵ روزه کشور عمدتا تمرکز بر مدیریت کرونا در شهرهاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هدف از تعطیلی ۱۵ روزه کشور عمدتا تمرکز بر مدیریت کرونا در شهرهاست گفت: در این طرح شهر‌ها به سه وضعیت زرد، نارنجی و قرمز کرونایی تقسیم بندی شده اند.

او در تشریح محدودیت‌های تردد در این طرح دو هفته‌ای گفت: بر اساس ابلاغ صورت گرفته در مدت اجرای این طرح محدودیت تردد برای شهر‌های زرد رنگ وجود نخواهد داشت.

او افزود: در خصوص شهر‌های نارنجی، خودرو‌های شخصی با پلاک بومی شهر‌های نارنجی حق ورود به سایر شهر‌های کشور را ندارند، همچنین خودرو‌های با پلاک غیربومی هم حق ورود به شهر‌های نارنجی را ندارند. یعنی نه خودرویی از این شهر می‌تواند به سایر شهر‌ها برود و نه خودرو‌های غیربومی می‌توانند به این شهر‌های نارنجی ورود کنند.

او افزود: ضمانت اجرای این طرح اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه در ادامه در تشریح محدودیت تردد در شهر‌های قرمز هم گفت: در شرایط قرمز هم ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی بومی و غیربومی مشابه شهر‌های نارنجی است، یعنی خودروی پلاک بومی شهر‌های قرمز حق ورود به سایر شهر‌های کشور را ندارد و از طرفی خودرو‌های شخصی پلاک غیربومی هم حق ورود به این شهر‌های قرمز را ندارند.

او افزود: ضمانت اجرای این طرح هم در شهر‌های قرمز اعمال جریمه یک میلیون تومانی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی است.

بالایی بیان کرد: در این طرح در شهر‌های قرمز، محدودیت‌های تردد درون شهری هم اعمال می‌شود، به اینصورت که از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی در سطح شهر وجود دارد.

او یادآور شد: در این بین برخی افراد مانند نیرو‌های فعال در صنایع شهرستان‌های اطراف، افرادی که بیمار دارند، پرسنل برخی ادارات که باید از شهرستان بیایند دچار مشکل خواهند شد که در این زمینه قرار است در جلسه‌ای وضعیت این افراد هم مشخص شود.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.