سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه پالایشگاه آناهیتا به استان دیگر منتقل نخواهد شد

استاندار کرمانشاه اعلام کرد: پروژه احداث پالایشگاه پتروپالایش آناهیتا به هیچ عنوان از کرمانشاه به استان دیگری منتقل نمی‌شود و روند احداث آن به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند عصر پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت:به تازگی برخی از رسانه‌ها خبری مبنی بر امکان انتقال پروژه پالایشگاه آناهیتا به استان دیگر مطرح کردند که این موضوع در واقع امکان پذیر نیست.

او  با بیان اینکه این مطلب از سوی یکی از مدیران پروژه مطرح شده بود، گفت: شخصی که این مطلب را مطرح کرده است نسبت به پروژه آگاهی چندانی ندارد از این رو با مدیر بالادست او صحبت کردیم و تذکر‌های لازم را دادیم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه هیچ قدرتی نمی‌تواند پالایشگاه آناهیتا را از کرمانشاه به جای دیگری ببرد، عنوان کرد: این پروژه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه است و انتقال آن به جای دیگری معنی ندارد.

بازوند یادآور شد: باتوجه به جانمایی‌های انجام شده این پروژه قرار است از محصولات پالایشگاه نفت عنوان خوراک اولیه استفاده کند از این رو نمی‌توان آن را به استان دیگری که از پالایشگاه دور است، منتقل کرد.


او  افزود: پروژه پالایشگاه آناهیتا پس از ۱۴ سال بلاتکلیفی سرانجام امسال تعیین تکلیف شد و اکنون درحال تجهیز کارگاه آن به منظور آغاز عملیات اجرایی است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.