سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آیین اهدای ۲۵ واحد مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) در بندر ماهشهر

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: آیین اهدای ۲۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) که با همت بسیج سازندگی ساخته شده، در بندر ماهشهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج گفت: آیین اهدای ۲۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی ( ره) که با همت بسیج سازندگی ساخته شده، با حضور فرمانده بسیج سازندگی کشور، مدیران کشوری و استانی در شهرک مدنی بندرماهشهر برگزار شد.

او افزود: مشارکت و امید آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف اعم از محرومیت زدایی و کمک در توسعه کشور از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون وجود داشته و ادامه خواهد داشت.

زهرایی بیان داشت: مشارکت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در ساخت مسکن در نقاط محروم برای مددجویان و نیازمندان یکی از اولویت‌های ماموریتی ما است.

رئیس بسیج سازندگی کشور در پایان تصریح کرد: در استان خوزستان ۲ طرح شهید شوشتری و شهید کاظمی جهت ساخت مسکن ویژه محرومین و مددجویان از سال ۹۷ تاکنون داشته ایم که بحمدالله در پروژه شهید شوشتری، ۲۸۰ واحد مسکونی ساخته و تحویل داده شده و در طرح شهید کاظمی، ۲۱۰ واحد مسکونی بسیج سازندگی متقبل گردیده و افتتاحیه امروز نیز جزء این پروژه به شمار رفته که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اتمام و اهدا کامل این ۲۱۰ واحد مسکونی به مددجویان و محرومین باشیم و جا دارد از سایر دستگاه‌ها که تلاشگران بسیج سازندگی را در انجام ماموریت‌ها همکاری و همیاری نمودند، تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.