سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فاضلی: بازیکنانم با همه قوا برابر تراکتور بازی کردند/ گل آفساید دریافت کردیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره تساوی تیمش برابر تیم تراکتور توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید فاضلی، سرمربی تیم نساجی مازندران درباره تساوی تیمش برابر تیم تراکتور اظهار کرد: بازی بسیار تاکتیکی بود و هر ۲ تیم برنامه داشتند. ما تیم  تراکتور را کنترل کردیم و  به تدریج جلو آمدیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. فکر می‌کنم ۳ برابر تراکتور موقعیت داشتیم. این موضوع را قاطعانه می‌گویم و قصد ندارم جوسازی کنم.  

او ادامه داد: ما روی برنامه‌ای که داشتیم و در طول هفته کار کرده بودیم، به گل رسیدیم. همچنین تیم تراکتور در ادامه بازی روی ضربه ایستگاهی به گل رسید و بازی به تساوی کشیده شد. من از تلاش بازیکنانم  تشکر می‌کنم، چون آن‌ها جانانه جنگیدند و انگیزه داشتند. دست تک تک آن‌ها را به گرمی می‌فشارم، چرا که امروز عالی بودند.

سرمربی نساجی درباره این که به نظر می‌رسد گل تراکتور آفساید بوده باشد، بیان کرد: فارغ از نتیجه، از داوران تشکر می‌کنم، چون قشر زحمت‌کشی هستند. به گفته کارشناسان، گل تراکتور آفساید بوده است. این بازی را باید بار‌ها دید که بازیکنان ما چقدر با جان و دل بازی کردند.  

نگرانی ام، پایمال شدن حق بازیکنان نساجی در این بازی  است  

فاضلی خاطرنشان کرد: نگرانی ام این است که حق بازیکنان ما پایمال شده باشد. چه ایرادی دارد که VAR را بیاوریم؟ کاری به داوران ندارم، اما اگر این تکنولوژی باشد، خیلی از مشکلات حل می‌شوند. این ۳ امتیاز به تیم ما کمک می‌کرد و شخصیت زیادی می‌داد؛ هر چند بازیکنان من شخصیت زیادی دارند و زحمت زیادی کشیدند. از آن‌ها راضی هستم و امیدوارم نتیجه آن را بگیرند.

منصوریان پیشکسوت ما است 

سرمربی نساجی درباره اظهارات منصوریان مبنی بر این که شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت نشده و ۲۰۰ نفر داخل زمین بوده‌اند، بیان کرد: منصوریان پیشکسوت ما است و حتی ۲-۳ بار از او عذرخواهی کردم و گفتم از جانب ما نیست. من به عنوان مربی، تمرکزم روی تیم و بازیکنانم است.  

او ادامه داد: بعد از بازی از داور تشکر کردم و اصلا به اطراف توجهی نداشتم. این موضوعی که منصوریان می‌گوید را نه تائید و نه تکذیب می‌کنم. مورد خاصی نبود و  این که شیوه نامه رعایت نشده اند را زیاد تائید نمی‌کنم.

قرارداد یک بازیکن تراکتور به اندازه کل بودجه تیم ما است 

فاضلی درباره این که بعد از گلزنی، تیم نساجی عقب کشید، گفت: این موضوع طبیعی است. شاید اگر تراکتور هم گل می‌زد، این کار را می‌کرد. بهترین بازیکنان ما خسته شده بودند و مجبور به تعویض شدیم. تعویض‌های خوبی داشتیم، اما خطا‌هایی که گرفته شد، تیم ما را عقب برد. نمی‌گویم خطا درست یا نادرست بود، اما خطا‌ها ما را عقب برد و حریف به گل رسید. تراکتور بازیکنان ملی دارد و قرارداد یک بازیکن آن‌ها اندازه کل بودجه بازیکنان ما است. قول می‌دهم بازیکنان ما هم آخر فصل به همین اندازه می‌رسند.  

سرمربی نساجی درباره انتقال عباس‌زاده به تراکتور، خاطرنشان کرد: به طور حتم، عباس‌زاده یکی از بهترین خرید‌های تراکتور است. روزی که تیم را گرفتم آیا در خط جلو بازیکن گرفتم؟ تمامی نفراتی که گرفتم در خط عقب است. عباس‌زاده را دوست دارم و هیچ مشکلی با او ندارم. برایش آرزوی موفقیت دارم. قراردادی که او بسته، ما نصف آن را هم نداریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.