سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر در کاشمر

فرماندار کاشمرگفت: با توجه به قرمز بودن شرایط کرونایی در کاشمر فعالیت مشاغل گروه‌های دو،سه،چهار و همچنین تردد وسایل نقلیه در سطح شهر از روز شنبه و از ساعت ۲۱ تا چهار صبح ممنوع خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسلم ساقی فرماندار کاشمر در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به نحوه اجرای محدودیت‌های کرونایی، گفت: براساس ابلاغ مصوبات ستاد ملی کرونا، شهر‌ها به صورت قرمز، نارنجی و زرد تقسیم‌بندی شدند و در شهر‌های قرمز نظیر کاشمر فعالیت مشاغل گروه‌های دو ،سه ، چهار از روز شنبه ممنوع خواهد بود.

او با اشاره به اینکه تردد در کاشمر از ساعت نه شب تا چهار صبح ممنوع است و در صورت تردد وسایل نقلیه جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد، افزود: ورود خودرو‌ها با پلاک غیر بومی به کاشمر و خروج خودرو‌های بومی از این شهر تا پایان محدودیت‌ها ممنوع خواهد بود.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه اگر همدلی موجود در بین مردم بیش از پیش افزایش یابد، بی تردید می‌توان شاهد کاهش میزان ابتلا به بیماری کرونا بود، ادامه داد: از مردم کاشمر انتظار می‌رود به منظور کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس، با مسئولان و مجریان این امر، همراهی لازم را داشته باشند.

ساقی با تاکید بر اینکه اولویت شرایط امروز سلامت مردم است، بیان کرد: همه تجهیزات از اسفندماه حتی برای شرایط بدبینانه پیش بینی شد و امروز هیچگونه کمبودی وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه متاسفانه در یک زمان تا ۱۴۵ نفر بستری داشتیم و حتی بیمارستان ابوالفضل به مجموعه خدمات کرونا اضافه شد، تصریح کرد: اگر همراهی مردم نباشد و به یقین نرسند که خودشان می‌توانند یک سفیر سلامت باشند قطعا موفق نخواهیم بود.
 
انتهای پیام//م. د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.