سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۳ هزار تبلت به دانش‌آموزان نیازمند فارس/توزیع ۱۱۷ هزار بسته معیشتی

مدیرکل کمیته امداد فارس از اهدای ۳ هزار تبلت به ارزش بیش از ۴ میلیارد تومان به دانش‌آموزان نیازمند این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان در مراسم آغاز مرحله سوم رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه گفت: حمایت مردم و خیران نیک‌اندیش فارس و وحدت و همدلی مسئولان فارس سبب ایجاد اتفاقات خوب در این استان برای رفع نیاز نیازمندان شده است.

او افزود: در مرحله نخست رزمایش همدلی، موسات و کمک مومنانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۲۷۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان فارس توزیع شد.

مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه در مرحله دوم این رزمایش ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۷۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان فارس توزیع شد، ادامه داد: در سومین مرحله این رزمایش ۱۱۷ هزار بسته معیشتی، ۳ هزار تبلت دانش آموزی، ۲۰۰ هزار وسیله گرمایشی، ۱۵۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان امداد اهدا می‌شود.

او با بیان اینکه علاوه بر این ۸۰۰ واحد مسکونی و ۵۰۰ پنل خورشیدی در بحث توانمندسازی و درآمدزایی پایدار برای مددجویان به بهره‌برداری می‌رسد و دو پروژه مسکن نیازمندان نیز امروز کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: برای تهیه ۳ هزار تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند بیش از ۴ میلیارد تومان کمک مردمی در فارس جمع‌آوری شد و مابه التفاوت اعتبار مورد نیاز را کمیته امداد کشور پرداخت.

بذرافشان تصریح کرد: در بحث ازدواج آسان و توجه به ازدواج نیازمندان برای دومین بار امسال کمیته امداد استان فارس اقدام به اهدا جهیزیه به نوعروسان کرده است و امروز ۱۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان امداد اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.