سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت های تردد درون شهری در کرج اعلام شد

فرماندار شهرستان کرج زمان تردد درون شهری ۲ هفته ای محدودیت های کرونایی را در این شهرستان اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غفور قاسم پور، فرماندار شهرستان کرج گفت: تردد درون شهری در کلانشهر کرج و مرکز استان البرز به مدت ۲ هفته از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد ممنوع است.

قاسم پور افزود: در اجرای محدودیت‌ها ۲ استان البرز و تهران یکپارچه دیده شده اند و بر این اساس تردد هرگونه خودرو بین ۲ استان مذکور (محور‌های تهران غرب – تهران شرق و بالعکس) بلامانع خواهد بود.

فرماندار کرج گفت: پلاک‌های بومی اجازه تردد در دیگر شهر‌ها را ندارند و در صورت ورود به شهر دیگر با جریمه سنگینی روبرو خواهند شد. چراکه ورود و خروج از شهر قرمز به شهر‌های دیگر ممنوع است.

او افزود: ورود به شهر‌های قرمز، نارنجی و زرد ممنوع است و جریمه پنج میلیون تا ۱۰ میلیون ریالی اعمال خواهند شد.

فرماندار کرج گفت: پلاک‌های غیر بومی ساکن در شهر مربوطه بدون مانع می‌باشد و در مبادی ورود و خروجی استان از ورود خودرو‌های غیربومی جلوگیری می‌شود؛ ایستگاه‌های گشت بازرسی در محور‌های منتهی به امیرکبیر – کندوان، اتوبان (کرج – قزوین) – (کرج – نظر آباد) و (کرج – اشتهارد) مستقر خواهند شد.

قاسم پور افزود: جرایم ناشی از نقض قوانین توسط دوربین‌های نظارتی اعمال می‌شود و پزشکان و کادر درمان ساکن در سایر استان‌ها جهت ورود به مرکز استان در شرایط قرمز با مجوز پیش بینی شده از ایستگاه‌های مستقر در ورودی شهر تردد خواهند داشت، بنابراین عبور و مرور آن‌ها در داخل شهر بدون مانع خواهد بود.

فرماندار کرج گفت: مسوولیت اجرای صحیح قوانین مرتبط با تردد‌ها پلیس راهنمایی و رانندگی است و ستاد شهرستان بعنوان ناظر بر حسن اجرای طرح نظارت خواهد داشت.

او افزود: به دنبال ابلاغ طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های بیماری کووید ۱۹ در کشور از سوی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، طرح محدودیت‌های کرونایی از اول آذرماه در شهرستان کرج براساس تست‌های پی سی ار مثبت در هر منطقه و شمار بستری روزانه بالای ۳۰۰ نفر از بیماران است.

قاسم پور گفت: بر این اساس تمام شهر‌های شهرستان کرج در مرکز استان البرز در شرایط قرمز قرار می‌گیرند.

فرماندار کرج افزود: محدودیت‌های تردد‌ها و فعالیت‌ها در مرکزیت شهر‌های کرج، محمدشهر، ماهدشت، کمالشهر، گرمدره، آسارا شامل بخش‌های اداری، تجاری، خدماتی و بازرگانی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی می‌باشد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.