سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال محدودیت جدید کرونایی از شنبه/ شهرستان تاکستان در وضعیت قرمز قرار دارد

رئیس ستاد کرونای شهرستان تاکستان گفت: وضعیت شهرستان تاکستان از نظر شیوع ویروس کرونا قرمز است و محدودیت‌ها از روز شنبه اعمال خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، به منظور اجرای دستورالعمل طرح جامع مدیریت، هوشمند محدودیت متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرستان و وظایف دستگاه‌های مسئول جلسه‌ای به ریاست طاهری فرماندار تاکستان و با حضور جعفر زادگان معاون سیاسی و بخشداران، شهرداران و سایر اعضای عضو ستاد در فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار تاکستان گفت:طبق دستورالعمل ابلاغی دوشنبه‌های هر هفته با در نظر گرفتن شاخص‌های تعیین شده در طرح جامع وضعیت دقیق شهرستان‌ها اعلام و بر همین اساس محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.

رضا طاهری افزود: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان و استانداری وضعیت شهرستان تاکستان در حال حاضر در وضعیت قرمز قرار گرفته که ملاک تعیین وضعیت‌های سه گانه شهر‌ها (زرد، نارنجی، قرمز) میزان بستری تست pcr مثبت به ازاء یک صد هزار نفر می‌باشد.

رئیس ستاد کرونای شهرستان ادامه داد: به جز مشاغل سطح یک، بقیه مشاغل اجازه فعالیت نخواهند داشت و حدود ۲۲ ردیف مشاغل سطح یک داریم که نیازمندی‌های اولیه مردم را تامین خواهند کرد تا مشکلی در رفع روزمرگی‌های مردم ایجاد نشود و تمامی واحد‌های تجاری بازرگانی و خدماتی مشاغل گروه‌های ۲ و ۳ و ۴ به مدت ۲ هفته به طور کامل تعطیل می باشند که با تغییر شرایط و تشخیص وزارت بهداشت این وضعیت قابل تغییر است.

طاهری با بیان اینکه تردد در جاده‌ها بدون ورود به شهر‌های نارنجی و قرمز بلامانع است، گفت: ورود کلیه خودرو‌های با پلاک غیر بومی به داخل شهر ممنوع و همچنین خروج خودر‌های با پلاک‌های بومی نیز ممنوع خواهد بود که در صورت تردد مشمول جریمه خواهند شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.